Wednesday, December 8, 2010

sindir-menyindir?

Tadi baru je aku berkesempatan tengok rancangan sindir menyindir...ala...yang sentap tu dari professor Sentap Hati Mak Nak..ehemm..bila aku tengok takdelah aku gelak bahak-bahak ke ape ke...geli hati tahap guling-guling atas lantai ke...ok arr bagi aku...so-so ahh...*dalam hati nak kata aku tadek perasaan la tu..haihh~ ingat aku tataw ke..huhu. Tapi tak dinafikanlah lawak dan boleh dijadikan sebagai satu medium berkomunikasi terkini yer...ouh sindir-sindir gitu...memang sentap dengan makan dalam je lah korang pasni. Mula-mula memang kau rasa lawak ke hape ker...nanti lama-lama kau sendiri akan rasa annoying. Takyah lah kau nak kaver kata taklah...tu kau sorang jer..*ah...memang pon kot kau tak rasa apa.tapi bukan semua orang hati sama cam kau.kalau tak, takkan wujudnyer peribahasa rambut sama hitam hati lain-lain la bhai... Tapi mungkin jugak akan jadi budaya atau trend terkini yer. asal lu sentap jer...sentap hati mak nak...alahai...boleh ke semua orang fikir macam tu. we'll see.

mata pandang ke atas...sekali lagi...mata pandang ke atas yer...tangan letak ke dada. dengan hati yang tenang lafazkan kata-kata tersirat-surat anda dengan penuh penghayatan...ouhh menulis sambil mata tak terjuling pon...=P
eyyhhpp...engkaurang nak tengok kerh???just klik this k...SENTAP LA bhai

0 klik dan komen :):