Monday, December 13, 2010

Frankly speaking 2

Semasa siblings' outing haritu dengan akak dan adik aku...Pergi GM...GM ni tempat macam jual barang-barang ladies dengan harga borong. Entah kenapa telinga aku hari tu peka la semacam...

Perbualan adik (lingkungan umur 5 tahun la) dan kakak (macam budak sekolah menengah jer..huhu) yang lalu sebelah aku:-

adik: Ateh...ateh cuba ateh pakai baju tu. Mesti ramai orang nak dengan Ateh pasni.
(sambil menunjukkan ke arah deretan baju dan jari telunjuknya menghala ke arah baju terbuka luas di bahagian dada.)

kakak,
sambil pandang ke arah baju......
.
.
.
.
.
.
.

kakak: Kepala HotaK kau!!!!

4 klik dan komen :):

Sophia Rani said...

adik : nape lak..???? kan cantik tu.. nnt akak seksi ramai pandang akak.. pastu kompom akak laku..

kakak: takleh laa.. dosa..

adik: ala.. dosa sampai dapat balak.. nnt tobat laa..

kakak: (agak2 kak jawab apa..???)


hahahaha

Afie said...

kakak jawab...kalo aku mati sok cne lak...wuhuu

Sophia Rani said...

mati masuk neraka lah.. haha

Afie said...

haha...kan kakak da cakap kakak tanak pakai baju camtu...ni sume adik punye pasal. pdahal sndri yg pkai gak..huhu