Thursday, December 2, 2010

Peram sampai Basi

Salam peram pertemuan...

Benda da lama giler peram. sampai da basi mucuk masham agaknya lah kan. hihihi...sowey eh nadiah fatin saya tak sengaja. dari bulan september agi kot aku peram..hehe...wat tapai pun siap da ni..hehe


WHAT'S IN MY BAG~!

pandangan sisi..kononnye lah


pandangan atas...bukan kononnye..kenyataannyelah kan...


okey..ni pic lama..sebab skang aku tadek kamera...henfon pon henfon cabuk je, asal mesej ngan dapat tepon mak da mencukupi. so, sebarang kemungkinan tiada ketepatan antara isi kandungan gambar dan isi kandungan dalam beg yang sekarang adalah bukan kesilapan teknikal tetapi kondisinya yang bersifat sentiasa berubah-ubah okeh..tapi penting yer rakan-rakan beg aku mesti bersampah sarapkan resit-resit ngan tiket-tiket bas. bukan apa malas nak buang takut-takut ada kepentingan kan...*tapi ada ke??macam takde jer* hehe...abaikan...

Buat masa sekarang dalam beg memang da tak letak henfon ngan wallet sebab...kejadian setahun setengah lepas dikhuatiri berulang kembali. Masa tu, kat surau BP mall ni ha la...tinggalkan b

eg nak ambil wuduk, then balik-balik je toilet entahla malaun mana yang sangat-sangat caring tu sampai beg orang pun dia nak sebat...geram betul time tu. Kat surau pon boleh wat keja terkutuk. dah s

ah-sah dan dengan konpemnyer la yang wat keja neh wanita, perempuan dan dot dot dot. so, aku amek langkah berjaga-jaga dengan meletakkannya dalam poket seluar je. cuma yang menjadi masalahnya bila pa

kai baju kurung. Dah macam macik-macik pulak aku rasa. poket gedoboh yok yok ohh jer..orang len lek je..siap mintak tumpang lak...malas betul aku nak layan. suh wat poket baju kurung tamau...*aku da memang jadi macik pun..so pe kesah..hehe

tapi kalau keluar ngan family tu sape lagi yang jadi mangsa tempat aku tumpang barang, mak ngan akak aku la...sapa suruh pakai henbag beg tangan, maka aku yang da tanak bawak beg lagi ni pon menjalankan operasi tumpang menumpang barang.hehehe...Kadang-kadang je aku kuar bawak beg yang gedabak tu. tu lah beg pergi kelas, beg bawak kuar sekali. *bukan versatile pon haku neh..*hehe tetiba, kau tak rasa ke...aku melalut alam lain ni..bukan kena dengan apa aku nak citer dalam beg aku...haih..

ok2...dalam picta ni ada...bedak compact, perempuan kan...kenalah ada...pakai pon ala kadar je..huhu..lagi ada bekas contact lens yang ada lens dalam tu,jarang-jarang pakai..malaslah. dah ada lens kena la ada solution nak rendam lens tuh..aku tak pakai renu...tak suka, pharmasafe macam kena sket deng

an mata aku. then ada vaseline dikhuatiri bibir kering. ada gak nutrimetics mood magic..konon2 kalau pakai ikut kaler darahlah..pakai pon kadang-kadang je. ada sunblock, ok aku sekarang memang cepat burn. da

burn susah lak nak cure..tensen betul lagi-lagi sebab kawad..ahh mencik..tapi terpaksalah aku redha ka

n..

j

alan yang aku pilih. Ada minyak wangi cokia, akak aku jual. dia amek kat kilang, apple blossom...wangi~ da 3 tahun aku pakai sejak awal 20o7 lagi...tak habes-habes sebab aku calit sikit-sikit jer..huhu...bukan kedek aww..dalam pic ni ada body mist...sekarang dah habis dan aku tak beli pulak. ada kertas dan sebatang pensel mekanikal yang dibawa. tujuan bawa pensel dan kertas tak pasti tapi mungkin untuk masa depan. payung tak bawa time amek gambar ni sebab ramalan cuaca masa ni bagitau tak hujan..kuikuikuii..=P ada la jugak barang sekeping tiga syiling dalam beg aku ni...harap je beg gedabak tapi hampeh tadek ape-ape...untuk beg sekarang sampah-sarap-resit-tiket semakin bertambah dan aku wat tak kisah je. dan aku tambah sanitizerlah...nampak tak aku ni pembersih orangnya macam namanyalah jugak..hahaha*perasan*


ni yang aku pakai sekarang...err..sebenarnya bawak je lebih pakainya citer kemudian eh..


nota kaki kot: aku malas tag oranglah sebab semua pon malas nak wat kan..hehe...lagipon menda peram lama dah ni...hehe...kalo busan2 dalam beg aku tuh mesti ade gula-gula takpon apa-apa boleh dimakanlah...kadang2 boleh gak terjadi kejadian aku membawa komik keluar berjalan2..hehe...and sekali lagi sori eh nad...tag yang dah berkurun..aku hutang satu tag lagi ngan ko neh..hehe...salam jumpa agi~!! ^^ macam panjang kan..termengarot lak panjang2...


2 klik dan komen :):

beruang diabetes said...

haha. sikit giler wey barang dalam beg ko. xde 'roti' ke weyhh?? =p

Atika Yusof said...

hahaa...itu roti ka???darurat je ade kot..haha..sengss yer ko...mestilah aku kan simple...hee...sampai aritu aku kena tegor ngan kak muni akak dorm aku tu pasal aku tak pakai handbag...hehehe...yela..aku jmpe die tym tu lenggang jer...wallet ngan phone kat poket suar je pon...mlas la aku...huhu

*arr komen terpnjg ag..hehe