Saturday, December 11, 2010

Frankly speaking

Suatu petang yang indah~ (hmm ye kot.aku tak sure pulak)

Terlihat kelibat seorang atuk dan cucunya sedang berbual-bual. Apalah yang dibualkan seorang atok berusia 55 tahun dengan cucunya yang berusia 3 tahun setengah tu. Mungkin hal negara, politik atau hal-hal anak patung manalah yang atok akan belikan untuk si kecik. huhu... Tiba-tiba si atok mengeluarkan dua keping kertas, sedikit tembakau dan beberapa cengkih yang da dikecik-kecikkan. korang tau ke apa si atok nak buat??? Si kecik tak tau tapi lepas je dia nampak apa atok buat lepas tu terus je dia bersuara dengan penuh jujur dan ikhlas dari lubuk hatinya....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"ha....atok nak mati eh hisap rokok???" erkk....atok terdiam...dalam hati atok...demmmit!!!




p/s: Budak-budak zaman sekarang ni sarkastik sungguh walaupun umur 3 tahun jer. fuhhh~!!


2 klik dan komen :):

Sophia Rani said...

hehehehe... anda berani begitu??? ;p

Afie said...

haha...saya takot makan penampau gajah jer...wuhuu