Thursday, March 31, 2011

Takyah baca, merepek aje

why care if u don't...just ignore~

Aku kemalasan nak buat apa-apa dah...
penat aku mandi tapi still bau bacin...haihh...kurang effort wutsoeva lah!!!
yup2...t aku akan usahakan yg terbaek keh...mandi kasi wangi...bubuh minyak wangi bebanyak yer...dah tak busuk dah gua punye asimen naty..yeayyy!!!

okeyh....aku semakin fragile. memang..pi es em..buat sesak nafas jer...tak boley nak let go kat luar sebab semua orang pon sesak sama...let go dalam ni kira okeylah an...suketi lar...ha~
stop pasal pi es em..memang buat manusia putus fius jer...banyak kerenah, fussy sangat tak terlayan otak ni nak memikio da.

aku da deactivated FB... for temporary je...nak buat selamanya kalau boleh...tu pon kalo mampu nak tahanlah...tapi gaya macam tak je... ;P

p/s:: otak agak weng...Tuhan permudahkanlah urusanku~

0 klik dan komen :):