Saturday, March 26, 2011

Minggu Tekanan..

salam :)

masih belum tidor. padahal nak bangun awal esok. aiishhh...mata tak terasa kengantukkan lagi. nyamuk sibuk je suruh aku derma darah. tanaklah. pi main jejauh ea nyamuks~!!!
Cuma nak taip kat sini...

kerja bertimbun-timbun, aku da pening taktau mana satu nak mulakan dulu. dengan LI tak dapat lagi...wuhh tensi-tensi~ rasa macam tanak tidor pulak. Interview psm ada lagi 2 tak setel ouushh...rasa nak hantuk-hantuk kepala kat dinding je sekarang ni bagi jadik mental... Tak payah lah aku sibuk nak buat PSM ni lagi... memang 'Projek sakit mental' arhh ni...huahuaaa

p/s ::: Tekanan datang akibat suka menangguhkan kerja...ha, serves u rite~!!

2 klik dan komen :):

no_cha said...

kamu perlu kuat sahabat..cayok2...

Afie said...

cuba jadi kuat...walau rapuh kat dalam~hurrmm