Sunday, March 20, 2011

I don't give a damn!

heyya oulss~

gedix gilo mukadimah...

well...hi assalam semua~ hope hari ni baek-baek aje...

Semalam da selamat menjalani sesi interview untuk intern kat Topglove. Harap-harap dapatlah. Penat menunggu u know. Tak layak sangat ke aku ni sampai asyik tak dapat je tempat Li..huahua T.T~

Hari jumaat haritu aku speechless gilor... adalah hamba Allah ni...*aku taknak taip sini* well, kalau ko ni angelic sangatlah kan aku tak kisah. Tapi ko ni.... buat aku rasa menyampesshh... Aku sedar aku ni penuh dosa or wuteva. Tak baik or angelic macam kau. kau buat aku rasa aku ni pathetic sangat.


p/s>>gedik nak apdet. tapi taknak cerita sebenarnya..what a loser kan..actually I give a damn on ur words. serius menikam kalbu dowh...ahh sebab aku rasa ko tak angeliclah aku rasa sakit hati...haha...ouh tulunlahh...aku taknak jadi loser for the whole life~!!

0 klik dan komen :):