Friday, November 19, 2010

award lagi


Apa nih???hee...award ler...thanx Srikandi Aicha...

Berikan satu nickname untuk saya

untuk saya means diri sendiri ker??? Afie ^^

UCAPAN KEPADA PEMBERI AWARD

Thanx sangat n selamat berkenalan~ huhu =)

BERIKAN 6 FAV ARTIS/ SINGER/ GRUP YG KORANG MINAT

Apa eh???ga...PATD!, Edcoustic, Maher Zain, Kiroro, KodNamaBiru, Dadali...ni antara yang aku leh terpikir la saat nih...huahua...aku prefer lagu daripada artis yang nyanyi...so mana-mana yang aku rasa best kat gegendang telinga ni yang tu lah yang aku suka & minat...okaiii...=)

TAG AWARD NIE KEPADA 10 FOLLOWER/ BLOGGER

10 orang jer...blog mana eh???maka saya tag award ni kepada:-

Cik sophia

Cik nocha

Cik tiQah

Cik hanum

Cik nad fatin

Cik nad husna

Cik mangkuk tingkat

Cik chenta

Cik Uji

Lastly Cik najay

Silalah terima award yer...jasamu kukenang...

3 klik dan komen :):

beruang diabetes said...

award je ke?
duit raye haji?? HAHHAHA
tengkiyu!

Sofiayantie said...

haha.. okey2... tunggu aku rajen tau.. mekaceh.. :)

Muhammad said...

tahniah...dpat award,,