Friday, August 13, 2010

sejarah...

Hari ini dalam sejarah...aku bawak motor pergi bazar...huhu...tak pernah-pernah rasanya...pertama kali bawak motor macam orang lain bawak...selama ni praktis sikit-sikit je..depan rumah je...pastu stop kejap...then jalan sikit..parking dalam rumah.huhu...Alhamdulillah perjalanan ke bazar tadi berjalan lancar walaupon ramai budak sekolah baru balik...orang yang aku bawak pon terpaksa la redha je lah ngan cara aku bawak motor. walaupon kurang cermat..hehe...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok...pasni aku akan belajar bawak motor baik-baik~

2 klik dan komen :):

hana zira said...

ari tu kan ak nek moto dgn kwn ak, de bwk. sbb aku dah lame x nek moto so aku mcm org zmn batu. bile moto tu belok de jd senget, tapi aku pg tegakkan badan aku budget kalo ak senget sekali moto akn jatuh. pastu trun moto, kwn aku pelik asal aku tegak semacam nek moto. De cakp kalo aku tegak kan bdn lah moto boleh jatuh. aku pon "owh yeke, hehe"

Afie said...

heheh..ko mmg sentiasa mcm tu...heekss...ke'blur' an...=P