Sunday, July 4, 2010

award???!!!


oh la la~

FYI, inilah awardnya

First time dapat award, ada sedikit teruja...huhu... Anyway, thanx ya maharani...muchas gracias mi amore~=D

Tapi kena jawab tag yer cik kak maharani...huhu...malasnya saya..wuawuawaauuu....demi kamu, terpaksalah saya merajinkan diri...=P

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award:-

Ø Beliau mempunyai suara yang sedap

Ø Sekarang sangat rajin berblogging

Ø Ada binatang peliharaan tak bernyawa bernama momo

Ø Suka kucing...kalau yang tak comel??camne??hehe

Ø Suka tidor lambat2..pastu cover ngan eyeliner...hhehe....oke tipoo part cover tu...huhu

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby:-

Ø Nama penuh saya Nur Atika Afira binti Yusof

Ø Sudah melepasi umur 21 tahun

Ø Masih menonton siri wonderpet dan seangkatan dengannya.

Ø Paling suka Yong Hwa + cnblue..cnbluvers la katakan...hee

Ø suka buat exercise mata (membaca komik+novel+sewaktu dengannya...)huhu

Ø ada seekor kucing yang buat rumah macam hotel dia, sesuka suki hati dia je nak balik rumah bila...huhu

Ø kecik-kecik dulu ciwek giler..da besar kadang-kadang jer..haha

Ø sekarang suka tengok showdown 2o1o, febret crew...wakaka crew n floor fever...btw; HmC Phlow pon ok gaks...ngee~ =D

Ø memiliki kesemua novel author Hlovate..=)

Ø masih belajar walaupun malas nak belajar...

Ø

fuhh!!! *sigh* habis jugak...susah jugak yer nak describe siapa diri kita ni...

Pick your most 5 deserving recepients and describe them

Sape-sape...alamak memerlukan daya pemikiran yang tinggi ni...boley tak just pick anyone random...hee..nak bagi kat sopie takyahlah...dia yang bagi kot award neh..hmm...and the recepients is:-

1. Suziana...si comel

2. Ziela...kaki e-novel dan juga novel2 jiwang karat..clorox pon belom tentu bersih...malah berusaha untuk membuat novel..perghh,..terpanjang lak describe.

3. Hanum...si rajin

4. Najay...si sengal-sengal ubi..g showdown aritu x ajak dowh...haha..mcm aku nak pegi pulak kan...

5. Didie...seorang yang tabah. =)


3 klik dan komen :):

Sophia Rani said...

hahaha.. thans yer afie ku bit bit.. ;)

Lizzie Yasmin said...

congrat 4 1st award..

Afie said...

sopi...
xdpt nk apdet da..sdeyy...huhu

lizzie..thanks~ n_n