Saturday, February 6, 2010

Tak de tajuk pon....

salam~~

Lama tak meng 'update'. malas dan tak dapat internet menjadi punca belog ni lama tak di update kan...ok..
Lagipun, minggu ni sangat-sangat lah busy...
banyak keje nak buat. Padahal sendiri yang tangguh.

Hari ini saya belajar kawad senjata..wahh!!!! berat seh... tak larat den.
da la panas, baju kotor lak pasal terkena minyak M16. ada ker dorang bagitau suruh pakai baju biru dalam fezbuk..agak2 larr...da la semalam saya tak dapat internet..internet ni suka dengki dengan saya taFont sizeu..eh..jap yer...nak amek baju, basuh ngan mesin.hehe..

Saya ada asimen nak kena wat n nak kena hantar..tapi.....
kemalasan melanda...tolonglaahh jgn mlas2 boleh tak????

management Science 2..subjek ni la yang ada assignment tu..penat nak pikiorr cmne nak wat. blaja cam boleh tangkap.tapi tang wat asimen tu apehal laa susah bebenorr.

Minggu depan kemungkinan ada TEST!!!...whahah..saya tak study satu apa pon.
cara macam pandai sangat padahal..hampagas je lebih.huhu...

Sebenarnya nak cerita pasal hari ni..tadi masa saya tgah kawad..tgah2 saya syiok sendiri melihat kekotoran di baju saya. tiba2 saya disergah oleh jurulatih saya. "tika, awk wat ape tu?? nak cium m16 ker??!!" saya pon erk..terkantoi main2 masa kawad..aisehh..boleh lak pastu die suruh saya cium m16..huisshh tadek maknenyer nak ikot..wat muke sengih2 tak bersalah lg..huhu...malunyerrr...tapi macho kan..wat dek je la pastu..hehe..chill...

tu jer la..jari saya ni malas sikit.( kena tulis kecik2 sebab malas kan nak besar2..segan pulak saya...ehehehe)
oleh itu, saya akhiri blog saya dengan lafaz assalamualaikum...
Semoga berjumpa lagi di lain masa..

0 klik dan komen :):