Friday, September 28, 2012

usagi is rabbit

Lupa..ingat..lupa dan ingat balik...hai belog...

Aku nak menaip...melampiaskan semua terbuku..hah? apasal ayat gua sengal ni. Ok nothing. Aku rasa hidup ni susah. Susah nak puaskan hati orang. Nak puaskan hati sendiri pun susah, hati orang lagilah. Cut the crap!

Macam ni lah.. Umur da meningkat tapi perangai still tak synchronized seiring dengan usia. Nak buat macam mana, setia dengan perangai sendiri. Ni namanya tabiat. Sukar nak dikikis. Maka, macam nilah jadinya.

Blog penuh depression. lol! Sebenarnya aku suka kalau story mory cerita yang menggembirakan, melawakkan, eh iye je..wuteva. But that's so not me. So, go on je lah baca apa yang tak penting ni ok?!!

Esok-esok aku menaip lagi sebab da ingat p/w balik. hah..ok..jumpa lagi.

Wassalam~

p/s: aku tau tajuk takde kena mengena..Ada kau kesah... 2 minggu ni best betol. Orang belanja makan korean food at Dubu2...and ada orang belanja makan Sushi King..kyaaa~!! gedik gilerr...super happy ;D

0 klik dan komen :):