Monday, October 18, 2010

ouh..aku teringat 1

selepas solat...
alhamdulillah mood kembali sehat.
I miss the old days of me...aku yang rapat padaNYA...aku yang selalu ingin merinduiNYA...

BilakahkankudapatmencapaicintaMU......

teringat dulu-dulu...

5 am- bangun pagi
6 am- pergi surau, subuh
6.30 am- pergi DM melantak
6.45 am- kemas2 dorm
7 am- assembly
7.20 am- masuk kelas
1.3o pm- zuhur
- siap wat sunat rawatib lagi..fushooh...sekarang??
-makan tengahari
-kalau sempat p tdoq sat before masok prep.
3 pm- prep
4.30 pm- p solat asar
-jalan2 sekali cari makan...lapau beb..
5.15 pm- kena halau p riadah lak...malas tapi kena jugak kuar hostel
6.15 pm- balek2 riadah mandi makan malam semua..
6.45 pm- pergi surau menanti maghrib masuk. paling lewat 7.1o pm ok..kalau tak kena denda..huhu
-kat surau..sementara azan, baca ma'thurat, baca Quran.tak pon dok rehat2...hehe
-dengar azan truih bangkit p susun2 diri bersama-sama saf2 yang lain. siap solat sunat lagi.
8 pm- masok prep..ouh mule2 kelas bising bangat deh..pastu diperkenalkan propesor..program prep senyap..semua senyap jer..nak cakap pon takot...sebab da ade yang kena diri atas kerusi sebab bising..hmm..kelas aku la tuh, satu kelas kot~hahaha...
10 pm-kembali ke hostel..prep abes..yeyyy...chopp..sebelum tu p surau dulu..Isyak jangan skip eh..pandai ang noh...
- makan malam supper....huhu..tapi cari juga nasi lemak cik lela...alahai...tak pon burger...bergembira...ngeh2..
1o.45pm-Al mulk...mari baca untuk memelihara dorm dan diri~
11 pm- da light of...ade satu waktu tu...siap wat propesor tym light off.tak beragak..baru nak wat sesi ketupat, wa da kena zip mulut...haishhh..sabor je la...

Itu baru cerita secara general. tak secara spesifik lagi. waktu-waktu berubah mengikut kesesuaian dan kerajinan penulis.huhu
jap..nak continue ke x??hmm...kalau rajinlah




5 klik dan komen :):

Nadia Yusoff said...

Btol...aku pun...hmm....rs dah jauh sgt...

Afie said...

bile nak mendekat lagi makin jauh je rasenya kan...saya rindu zaman dolu2..waktu muda2 belia..huhu

okadi-jun said...

aku pun afi... dh jauh sesat, sgt2 jauh

nadiah fatin said...

aku pun. haih.surah2 hafazan mcm da lupe langsong weh.mathurat jgn kate lah. ou..maken leka gile. patot belajar pun xmasok2. bengap semacam je otak.

Afie said...

didie...
yup..things changed..aku pon kadang2 berusaha lawan perasaan tu..rase yg tak best...huhuu

nadiahfatin...@nadten..hehe
tauxper...sangat2 lah rase cam hampeh kan..diakui aku pon makin payah nak msok blaja...

P/s:Ya Allah lindungilah kami dari anasir2 jahat di saat kami menuntut ilmu MU ya Allah~