Sunday, January 10, 2010

Apa yang ku rasa jer...

Salam ukhwah n salam 1 malaysia~~

Saya sedar tak ramai baca blog nih..hmm walau apa pon..cik ziela kena bce..hehehe..sebab dia yang suruh saya update..

Aku xtau la..sama ada aku yang perasan or org tu mmg x suke kat aku...sejak dua menjak ni ktrg da x rpat..actually lama da x rapat..
and aku tak suke feeling camni..wat gua susah ati jek..huhu..rse mcm wat byak kesalahan jer..
yer..aku sedar...siapalah aku ni kan..membosankan..maybe the boring person in da world..hahah..yayayaya...
wuteva..dlu aku x mcam ni..dlu aku lone ranger..bley la berdikari sndri..skang...
WTH..ak da jd cam pondan laks..g mne2 pon nk berteman...ntah paper jer...kdg2 rase cam aku ni ngada2 sgt lak..orang kate masok U pandai berdikari, AkU???ntah jadi ape jer...makin plek aku rase.hahaha...useless tol la aku ni...aku miss gila life kat skola..aku yg kewl (prasan)..aku yg lone ranger (prasan lagi..huhu)..yg rajen ke surau
(rjen pon g surau bp mall..sbb shopping.hehe).
back at the topic>>siyes aku rase cam aku ni menyusahkan org jer...aku rase mcm aku da wat byk salah kat org n i dunno wut it is..haila..haila..nape aku harus begini..

TAPI....
Hidup harus diteruskan.Aku da ta boleh nak mengalah n menyusahkan org lagi.Kalau mak aku bace belog aku nih konpem kne kaw2 ngan beliau..huhu..
Pepatah kata rambut same itam, tp hati len2...mmg betol tu. sebab kalo ati aku same ngan ati org len x bez rr...borink giler kot...
oleh itu, sempaena bulan Januari yang x sampai lg ker penghujungnyer, aku berharapan aku dapat meneruskan sem ni dgan tabah n aku berharap aku akan rajen meng'update' belog aku yg x sebrapa neh..
k gotta go now...
salam~

will be updated later~<3

0 klik dan komen :):