Wednesday, September 8, 2010

tagged daripada Erna

salam Alaik~
Award dan tagged...



thanx Erna kerana meng'tagged' dan memberi saya award.

Menjawab persoalan :>

1. kalau balik raya, rumah siapakah yang anda akan balik?

Nama pun raya kan..mestilah ke rumah mak abah dulu. Pastu bincang mana nak raya. Macam tahun ni sepakat raya pertama kat rumah, then raya ke2 baru la balik kampung.huhu...

2. juadah apakah yang sering dihidangkan pada hari pertama RAYA anda?

Macam biasalah...ketupat, rendang, kuah kacang, menu wajib kot. Pastu tambah-tambah lagi sikit, ayam masak merah ker, soto ker, lemang ke, dan lain-lain lagi. =)

3. Pakaian anda di pagi Raya?

Baju kurung. Owh family saya jarang wat tema..ikot suka si pemakai dan ikot dan la nak pakai warna apa pon...huhu

4. anda pergi sembahyang Raya tak?
Hehe...kalo berkesempatan mau pergi.

5. masa salam dan mohon maaf dengan mak ayah, apa yang anda cakap?
Ehem...segan nak taip kat sini....ngeee~

6. berapa banyak duit Raya yang anda selalu dapat?

Ni lagi segan nak jawab. Mentang-mentang da besar, ciput je dapat pun..alahaii kechiwa aii...huhuhukk

7. Apa tema baju raya korang tahun ni?
Seperti yang telah disebutkan di atas tadi, tadek tema...weee~

8. Apa perkara yang korang suka masa hari Raya?

Kalau kat rumah, dok rumah tengok TV sambil ngap ngup itu sangat heaven~ =)

9. Siapa insan yang anda ingin minta maaf sangat? kenapa?

Ouh..ramai....sebab...tettt....huhu

10. kalau nak Raya AWARD's kenalah tagged kawan-kawan kamu juga..senaraikan

Sapa-sapa yang nak dan baca p0st kali ni....cepat-cepat anda saya tagged...huhu

-sofie

-najay

-zu

-nadiahfatin

-nadyusoff

-suzi

-ain kechiq

-ain 0ra

semua la yang baca saya tagged ok~! =)

p/s: nadfatin...tagged ko aku mlas nak jawab coz aku malas nak pk nak wat ape...heheh...tape2...aku nak peram wat tapai...da siap tapai aku t aku jawab k...hehehe...=P



4 klik dan komen :):

Sophia Rani said...

waaaa.... tag untuk saya yer.. terimas.. ;)

nadiah fatin said...

ahaha. tidaQQ mengapa. taQ itu pun mcm susah jugak. o. sila buat 'what's in my bag'. saje nak tahu dlm bag ko ade ape. HAHA. terjah.
anyway..tag ini ku hutang kejap~

Afie said...

sopi...
ble nak jwb tagged..rye nak abes..huhu

nad...
okaii...ak pon utang tagged ko gak b4 ni...wuts in my bag...otw...hihi

fariha_eha89 said...

afira.....ak mau amek gak yg ni bole ka???huhu