Wednesday, March 24, 2010

PuTus

-Salam-


Hari yang sedih, pilu, serabut, kibut, kelam beribut dan juga penuh keresahan. Entahla...mungkin sebab pagi-pagi lagi malang dah menimpa.


Tempat kejadian: Kampus bandar uThm

Masa : 8 am

Tarikh : 23 Mac 2o10


Turun je dari van perut lapar. pagi-pagi je baru pun da lapar..perjalanan diteruskan seperti biasa ke kelas.(nanti-nanti je la g bli mkanan...pas klas la). Setapak demi setapak ku atur langkah. bukan gaya gadis melayu terakhir yang berjalan ok..gangsteria pon bukan.langkah yang biasa...bukan pokok tau...whaha... langkahanku semakin pelik...eh...nape ni???lain macam pulak kaki gua.what happen eh??? ku sangkakan panas ke petang rupanya hujan di pagi hari. selipar yang aku pakai dah start senget2..ish apa hal lah ni..aduuyaiiii janganlah macam-macam pepagi ni. tolonglah...dan....

kau PUTUS jua akhirnya.cess...aku dah agak..semalam lagi aku da ada feeling kau ni nak PUTUS. Memanglah bagi aku malu ja tau. Nasib baiklah insan-insan yang nampak tu insan-insan yang baik hati. Lalu ku pinta salah seorang daripada mereka menemankan aku meminjam selipar surau.(ingat wat karangan SPM ke ape??da la ta beshh...huhu). Dengan muka yang malu-malu...ermmm...malu ker???tebal gak rr...walopon aku xde la tempek bedak sploh inci pon..tp siyess malu kot...aduhhh... aku pon minta la pinjam selipar surau buat ganti selipar aku yang dah PUTUS tu..sampai hati ko..PUTUS di tengah jalan. PUTUSlah kat rumah ke..ni nak juga tengah-tengah public. Dah la orang ingat aku sakit kaki sebab aku heret-heret kaki nak jalan. malu je...

Dengan megahnya, aku pun guna je lah selipar surau.selipar surau pon jadilah.asalkan boleh bergerak ke sana sini. Thanx ya~Xoxo...huhu...geli jerrr..Ok..ikhlas ni..terima kasih banyak2 kat selipar surau tu..berjasa betullah kamu ni...


Cerita pasal putus dah tamat....Sekian~


4 klik dan komen :):

Sophia Lee said...

hahahaahha
tapi dah ade selipar baru kan..

littleantzz said...

Assalamu'alaikum...

hehe..cian afie...slper putus ea...
hehe...

ain pun pernah sandal putus mase balek dr outing...
elok2 je turun dri bas, tup2 da putus...
huhu...terpaksalah jalan ke hostel dengan gaya ala2 kartun usop sontorian...hihi..sabo je la, sebab jarak pagar utama ngan hostel boleh tahan gak jaohnye.

^_^

hana zira said...

aku ingat mamat mane yang mencuri hati ko td...hahaha

Afie said...

sopi...
da x bru da sliper baru tu...huhu

ain...
kamu upeyer...heheh...pngalaman nih...=)

najay...
hahaha...ble la itu akan berlaku yer...ak yg nak curi aty org leh x???hahaha